sâmbătă, mai 26, 2007

Cum sa furi 10 RON "ISO 9001"

Auzeam tot felul de peripetii in legatura cu bancomatele si cardurile, numai ca le treceam la categoria "impresii sau greseli personale" ale celor care le istoriseau.

Ei bine, de data asta am patit-o eu si nu stiu daca sa rad sau sa ma enervez.

Pe scurt:

- cer bancomatului 270 RON + chitanta

- imi da cateva hartii pe care nu le verific avand incredere ca "nu m-a furat niciodata"

- fiind o cifra mai ciudata (rotund pt bancomat e 5 si 1), mi-a sarit in ochi ca e doar o bancnota de 10 roni .... atunci m-am apucat sa numar ... stupoare ... bancomatul ma furase ..

- pe chitanta e scrisa suma corecta ... clar s-a intamplat ceva cu bancomatul ...hmm


- incerc sa vad daca nu cumva a ramas o bancnota in sertarul de livrare a banilor ... trapa nu se deschide ...


- incerc sa mai scot ceva in ideea ca poate de data asta o sa apara si bancnota bucuclasa .... eh ... mai aveam doar 5 RON sold ... si bancomatul nu da mai putin de 10 RON ....

- ma duc la usa bancii ...dar nu e nimeni (deh sambata) portarul probabil dormea :D

- ma gandesc sa sun linia de urgenta ... vad numar de fix normal (nu telverde 0800 xxx)... deci 30centi/min cheltuiala pt. mine, clientul nemultumit !


- imi pun problema cam cate minute m-as certa cu ei la telefon, cati nervi mi-as face si cat timp as pierde ....

- abandonez ideea cu o injuratura in gand...

- ajung acasa si scriu asta :D

Concluzia:
Eu m-am ales cu subiect pt Blog si ei cu 10 RON !!!
Multumesc B.C.R. :D

4 comentarii:

Anonim spunea...

he he
daca aveau numar cu 0800 nu puteai sa suni de pe mobil :-)

Anonim spunea...

Ce crezi ca e ceva nou in asta bine ca ai primit o parte din bani, daca iti dadea doar chitanta?

Filosofia e cea mai bun???

Anonim spunea...

Este un film "How to rob a bank", cu o actiune similara cu problema descrisa de tine

Anonim spunea...

esti tare frate...mai facut sa rad:))asta e lasa ca ii faci tu aia