miercuri, decembrie 17, 2008

BCR SI-A SOMAT UN CLIENT PENTRU O RESTANTA DE 0,54 LEI

BCR SI-A SOMAT UN CLIENT PENTRU O RESTANTA DE 0,54 LEI  (17 Decembrie 2008)

BCR SI-A SOMAT UN CLIENT PENTRU O RESTANTA DE 0,54 LEI Un client al BCR din Bucuresti a primit o notificare prin care era anuntat ca, daca in termen de 30 de zile nu-si va plati restanta de 0,54 de lei, va fi trecut pe listele Biroului de Credit.

Datoria pentru care a primit notificare saptamana trecuta a ramas un urma unei rate de 85 de lei, pe care Sorin Robescu o platea, de doi ani de zile, scrie CanCan
.

"De obicei, mi se spunea la ghiseu cat am de plata, deoarece suma variaza in functie de dobanda. Am achitat chiar rotunjit de multe ori, daca era 84 de lei si ceva, am dat 85 de lei", a povestit Sorin Robescu.

Pentru ca nu i-a raspuns nimeni la cele doua numere te telefon de pe instiintarea scrisa primita, barbatul s-a dus pana la banca unde i s-a explicat ca tot el este vinovat. Barbatul este hotarat sa faca reclamatie la Oficiul pentru Protectia Consumatorilor.

Reamintim ca ANPC recomanda celor care au solicitat un credit de la orice banca, sa ceara inchiderea contului la finalizarea achitarii pentru a evita sa ramana cu datorii. 


sursa:
http://www.bursaasigurarilor.ro

link:

http://www.bursaasigurarilor.ro/BCR_SI_A_SOMAT_UN_CLIENT_PENTRU_O_RESTANTA_DE_054_LEI-news10-i27347-l1.html

4 comentarii:

Anonim spunea...

oh yeah, eu am patit-o cu ING. in pe 29 dec 2007 am achitat si inchis tot ce aveam la ei. si in feb 2008 ma trezesc cu scrisoare ca datorie la ei si am intrat si pe lista neagra a datornicilor. evident ca m-am prezentat cu chitantele si ce alte hartii doveditoare ca am inchis contu si am platit tot la ei, dar raspunsul a fost "asta e, ne pare rau trebuie sa platiti". plina de spume am facut o scrisoare catre managementul ING. la doua sapt primesc aceelas raspuns. bun merg la protectia consumatorului, peste alte 2 sapt astia imi spun in au luat in considerare plangerea mea, dar dureaza intre 3 si 6 luni sa verifice si vor reveni ei cu un raspuns. si de atunci au trecut aproape 12 luni, timp in care am tot incercat sa vb atat cu cei de la ing, cat si cu cei de la protectia consumatorului. singurul lucru rezolvat a fost ca au anulat datoria fictiva, dar acum sunt tot la datornici si nu pot face un imprumut am impresia pe o perioada de cinci ani. nu-i nimic, ca oricum m-am calmat cu imprumuturile de la banci. dar mi se face lehamite de institutiile din Romania atat de stat cat si private, acum sunt in Cypru si ma mai intorc in tara doar sa-mi vad parintii, in rest dupa parerea mea Romania este gestionata de hoti si incompetenti.
cam lung comentariul, scuze, dar m-am aprins un pic citind articolul.
te-am pus in bookmark, asa ca o sa revin :) spor si o seara placuta

Unknown spunea...

imi pare rau sa vad pana unde poate merge asa ceva.
eu nici nu ma mai stresez, oricum se vor schimba multe.
poate un obiect pentru care aveam nevoie de banci la un moment dat, sa ajunga atat e ieftin incat sa nu mai fie nevoie sa ne imprumutam.
scriu rar pe blog pentru ca incerc sa nu fie nevoie sa ma imprumut :d
o sa trec si eu mai des prin zona stripuita de glam :d

allé spunea...

Ce... paradox...
să te cheme Băsescu, în România. :D

Anonim spunea...

0,54 lei e o suma destul de mare :)

Am citit in Iulie despre o datorie de 0,01 lei (1 ban!!).

http://blogoreea.info/2009/07/25/disperarea-bancilor/

deosebit, nu?