miercuri, noiembrie 25, 2009

2012 - doar efecte speciale ?

L-am vazut de pe "net" :d ... merita!!! (n-am avut timp de cozi si nici bilete de VIP)

Cineva spunea ca sunt doar efecte speciale de vazut ... eu cred ca e un story care seamana infiorator de mult cu ceea ce traim astazi in romania :((

Ne-au dat jos din barca supravietuirii de mult prea multe ori pana acum !!!

Selectia naturala propusa de "Ei", e inadmisibila in ziua de azi!

Sa ne uitam toti, adanc in suflet ... in sus si-n jos, ramanem mereu ultimii :(

3 comentarii:

Life Image spunea...

mi se pare putin retard filmul, adica 'sfarsitul din 2012'
1. era din cauza gaurii negre
2. e o copie jalnica a lui The day after tomorrow

Unknown spunea...

la prima vedere asa pare ...
tre sa te uiti printre randuri ...
intr-o schitza banala sunt strecurate idei f mishto ;)

asigurari auto spunea...

De unde pot sa il iau pe tot? Eu inca nu l-am vazut.